Увага! ♥ Найближчі відправки замовлень - 18, 20, 22 жовтня ♥ Вже в наявності Гідролат Троянди з пелюсток врожаю 2021! ♥ Нові паролі для входу в особистий кабінет відправлені в смс, якщо не отримали пароль, пишіть на landinggz@gmail.com ♥ ОБОВ'ЯЗКОВО перевірте підписку на розсилку в особистому кабінеті - щоб отримувати у смс промокоди і повідомлення про нові акції! Якщо Ви не підписані, підпишіться, не пропустіть наступних акцій !!! ♥ Не отримали повідомлення з реквізитами для оплати замовлення? Перевірте через особистий кабінет!
+38 (095) 794-33-71
0
0грн.
  • Ваш кошик порожній

0
0грн.
  • Ваш кошик порожній

Доставка і оплата

Графік відправки замовлень

Відправка замовлень Новою поштою і Джастін в понеділок, середу і п'ятницю, кур'єр відправляє посилки після 11 годин.

Замовлення формуються на відправку в відправні дні до 11 години - щоб встигнути зібрати і упакувати посилки з замовленнями.

Вартість доставки замовлень - за тарифами перевізників з оплатою при отриманні.

Оплата

Відправка відбувається тільки по передплаті на карту Приватбанк, або наш розрахунковий рахунок.
Після оплати обов'язково пишіть про оплату із зазначенням дати, часу і суми платежу.
Посилок накладеним платежем ми не відправляємо, вибачте, зрозумійте, ніхто не захоче отримувати крем і т.п.  який замовили
післяплатою, не забрали і він тиждень катався з міста в місто.

Умови роботи

Наш склад працює:

Понеділок - з 10 до 16

Середа - з 10 до 16

П'ятниця - з 10 до 16

Менеджер приймає запити і замовлення в робочий час - з понеділка по п'ятницю з 9:00 до 17:00.

По телефону клієнтів намагаємося не турбувати, реквізити і підтвердження замовлення відправляємо електронної поштою,

якщо ви не отримали лист з реквізитами, пишіть на нашу поштову скриньку: ostelena@meta.ua

Після замовлення уважно перевіряйте електронну пошту, вказану при оформленні замовлення, листи з реквізитами часто потрапляють у спам! 

Якщо у процесі замовлення ви хочете змінити адресу доставки, пишіть її, будь ласка, на электронку  ostelena@meta.ua

Не пишіть про оплату, адресу для відправки та іншу важливу інформацію в смс, вони не перевіряються,

система перевірки працює через електронну пошту!!!

При замовленні товар бронюється на 5 днів, далі якщо оплата не надійшла і немає зв'язку з покупцем, замовлення розформовується, і деяких товарів може вже не бути в наявності, так як косметика має невеликий термін придатності і кожен покупець повинен отримати все максимально свіжим.

Важливо!

Ми не несемо відповідальності за роботу перевізників, терміни доставки і цілісність посилок при перевезенні. Перевіряйте, будь ласка, цілісність посилок при отриманні, щоб перевізник у разі пошкодження міг скласти акт і виплатити передбачену страховкою суму.
Косметичні засоби, згідно із законодавством України, обміну та поверненню не підлягають.

Зверніть увагу, що у магазині діє бонусна програма. Бонуси накопичуються на Вашому рахунку при кожній покупці, оформленій в магазині, для цього необхідно зареєструватися, увійти в обліковий запис і оформити замовлення. При оформленні наступних замовлень бонуси відмінусовуються від суми замовлення за бажанням (обираєте товари, які Вам потрібні в кошик, натискаєте на значок «Кошик» у верхній правій частині екрана, заходите в "Перейти до корзини", натискаєте ''Використати бонусні бали'', закінчуєте оформлення  замовлення, таким чином Ви отримуєте додаткову знижку і бонуси списуються з рахунку.